Friday, March 25, 2011

Blog Husband sayaa ^^

Assalamualaikum , 5 minit yang lepas i baruu jew menikah . LOL !



okeyy ! jangan percaya okeh ? ituu auta semata mata .
hehe , mesti orang laen dah penah kena ,
alia wat nickname yang HOT2 dekat shoutbox dye ^^ haha 

Lol ! hari nie , alia dah ada 333 follower ^^
happy nyaa memang tak terhingga , alaa, bagi korang angka tuh memang kecik je kan ? tapi bagi alia tuh banyakk T__T
_________________________________

Okey , takdir atau suratan , Syed jadi follower yang ke-333 alia .

nie husbanda saya ! sila lah jeles wahai gadis-2 di luar sana .  woahh ? korang tak caya dia husbanda saya ? okeyy !  nah bukti !

tuh dia yang tulis ^^ hikhikhik *gedik gilaaa !

_________________________________

ehem dah dah dengan auta saya ^^ sempena menyambut follower saya yang ke-333 nie .

saya just review blog husband saya jaa . 


Syed Muhammad hilmi nama diberi ^^ kacak orangnyaaa :P
saya tak nak cakap apa apa lagi .

kalau rasa nak terjahh ! 


Jom terjahh > Sini




ps > part husband tuh gurau2 je , dont take it serious . 

15 comments:

AesyaZealous said...

weh alia..ieman cmne? hahah

Syed Hilmi Syed Yahya said...

thanks my lovelywife...hahaha...ade jugk eh....x sangke lak..kalau ade rezki,ape salahnya...hahaha..just kiddding...

Alia Natasha said...

Aesya : weehh , ieman tetap dihati ai :P

syed : dah dah ngan wife , lempangg kang :P HAHAA

hafiz hafizol said...

haha.. gile jeles.. HH tarik dri.. hohoho

Alia Natasha said...

HH , haha , tarikk dirii :P

cik pulau said...

hahhaa.. kelakar je..
tahniah dah ada 333 follower..^^,

ieman said...

untuk ieman??husband???jeng jeng jeng..a h a...bapak sedeyh..g terjun lombong cetek r gini..hurmm

Alia Natasha said...

Cik pulau : terima akseh , hehe

Alia Natasha said...

ieman , Iloveyouuuu :P ahaha , jangan g tejun lombong cetek , kalau cedera nanti , susah hati alia ;')

ieman said...

wahh..tulis dengan maksud??mak ieman kate tipu dose masuk api nerake!! weeee

Alia Natasha said...

ieman sayangg , i tulis dengan penuhh maksudd tuu :P

ieman said...

A H A . . .Y E A L A H T U A L I A . . .

Alia Natasha said...

hehe , Majukk ler tu ;)

aLieF si Muncung ManiS said...

nasib baek kamu bergurau pasal husband tu..kalau tak,,alief bom alia..sbb curang dgn alief...hahaha..gurau je..

Alia Natasha said...

HAHA , jangann bomm saya ;)