Saturday, March 19, 2011

Tanya Fahmi : Aku nie tak cantik ke ?

Heyy korangggg ^^
nak tanya boleh ? boleh ?
saya nie cantikk tak ? kacak tak ? haha


wallaweyhh ! awak cakap saya cantik , tensyiuuuu *bugget gila


ehem , pada pagi yang indah nie ,
sambil ada burung berkicau kicauan ..? ade kahh ? hehe

dengan segala hormat nya , saya telah di tag oleh
??

>>Line Putih Line Hitam<<

koranggg kalau nak join gakk segmen nie boleh g kat , ade syarat2 diaa ^^
>>Blog Cerita FAHMI<<

disebabkan sapa sapa kena tag wajib kena join , so
saya dengan paksa gembira nyaa !
nak jawab soalan yang diberi oleh Hencekk Fahmi itu

______________________________

Soalan soalan nyaa ialah :

- Apakah maksud kecantikan. Bagaimana seseorang itu boleh dikatakan cantik?



  • sebab dia memang cantik !! ^^ and dia baek takk jahat , hmm, camnie2. kalau lah kita ni jahat macan clone setan , tak ade nya orang nak puji cantik .



Saya : Lawanyaa dia !!


Kawan : eee ? orang macam tuh kau akap lawa ? gedik adalah ?
dahlah bajet cantik, tak cantik pun aku tengok . hudushh je ? 


seseorang yg baek walaupun tak lawa , akan dipandang cantik .


_____________________________________



-Adakah kecantikan itu penting? Kenapa?



Of course lah penting , sebab


Diriwayatkan daripada Abu Hurairah, beliau berkata: Rasulullah bersabda yang bermaksud: "Wanita dinikahi kerana empat perkara: hartanya, kedudukannya atau keturunannya, kecantikannya dan agamanya. Maka, pilihlah yang baik agamanya nescaya engkau beruntung".


so ? penting lah tuhh ! haha 


________________________________________________


-Apa perasaan anda bila ada orang cakap anda tak cantik?


ade aku kesah ? macam lah ang tuh cantik sangat ! haha ,
lantak dia lahh ^^ taste orang laen2 , saya tak cantik bagi dia, 
maybe saya cantik bagi orang laen ? kan kan kan
4)Kongsikan satu tips kecantikan yang boleh dipraktikkan bersama.

  • sembahyang cukup ^^ wudukk tuh dapat menyerikann lagi wajahh kita nie
  • minum air masak banyak2
  • dan laen laen yang dirasakan sesuai lahh !

5)Tag dua orang sahabat blogger yang anda rasakan mereka cantik. Maklumkan kepada mereka yang mereka di tag supaya mereka t tahu mereka cantik.(sekali-sekala puji kawan apa salahnya)=)

Orang yang saya rasa hensem dan cunnn sangat sangat tuh ialah :


okeyy ! ba bai !

2 comments:

nur amalina bt athman said...

alia..ta reti na jwb laa

Alia Natasha said...

alaa, tak ape lahh ^^, alia tak mara