Friday, June 10, 2011

Sahabat Blogger Mencari Feature Blogger Untuk Bulan Jun 2011

Assalamualaikum :D

Mula mula  nama saya Alia Natasha Binti Hazmin ye you olls !

korang tahu tak sahabat blogger tu apa ? 
sahabat blogger tempat-2 para-2 blogger tak kira tua , muda , femes, tak femes, lepak dekat situu :D

Yuyu Zulaikha, Ben Asahaari pun PING BLOG mereka kat situuu .
hebakk dok ? hebakk dokk ?







Masa mula mual join Sahabat Blogger agak janggal ler sikit , titew kan newbie , 
mesti kontrol ayat-2tuuu . HAHAHA . dah lama lama , dah biasaaaaa tak de nyaa kontrol 
Blogger-2 dekat SB semuanya baik baik , peramah and tak lupa SENGALL !

Kalau bukak fesbuk mesti ada punya notification dari sb nampak sanagt group ni active gila babengg kann kan kan :P


okey hanya itu saja , disebabkan tugasan yang diberi , saya pun kena tempekkk
muka sikit kat sini :)



4 comments:

hana sudradjat said...

sahabat blogger?baru saya tahu kewujudannya :)

SheyPull said...

adik....:)


abam dtg nieh...

JOM singgah blog saya nak... aduhai...BORING nye...eh ape maksud BORING?

Abu Huzaifah said...

saya pun ping blog kat SB.. hikhik..teruskan berblogger ye.. :)

Abu Huzaifah said...

saya pun ping blog kat SB.. hikhik..teruskan berblogger ye.. :)