Saturday, July 16, 2011

Saya & Mereka Keluarga 69

Assalamualaikum ^^

SAYA DAN MEREKA KELUARGA 69 ~ 


walaweyhhhh ~ ape kejadah nye keluarga 69 ? errr 
sebenarnya ada satu group yang baruu diubuhkan :)
mereka sangat lah friendly lagi caring tauu ~ tapi mereka sangat nakal suka cari typo orangg :)

GBTT : Geng Bala Tentera Typo .

Kat situ saya adik memandangkan saya seorang yang sangat muda dan comel . hohohoho. ayat mintak pelempang ~ 
saya baru join kat sini 2 minggu lepas kottt ! memang best ^^
kalau dulu saya banyak lepak dekat SB :) Tapi sekarang lepak kat GBTT dah .
Kat SB pon lepak kadang kadang ?
Berbalik kepada keluarga 69 :)saya sangat happy di sana yehaaaaaaaaaa ! saya ada ayah iaituu  Muhamad Sufian dan Alya Esprézzo


Kan saya dah cakap , mereka sangat caringg ^^

Si Zulkarnain Faiz ataupun ATUK :) Sangat suka mencari kesalahan kami dalam penulisan blog mahupun komen di wallpost , bukan apaa, dia mengajar melalui kesalahan yang kami buat agar lebih berhati hati dan menjadikan kesalahan kami sebagai pengajaran pada masa kelak. #cewahh ayatt ~ nenak mempunyai nama yang moden kemain lagii iaituu farra yana tehehehehehe ~ atuk dan nenek sangat lah suwitt rasa macam nak pegi bagi kiss je kat nenek ~


Sifat saya yang nakal lagi friendly membuat kan rien rose Aka Mak lang dan Tengku Nizam aka Pak lang menjadi rimas dengan saya ... ahhahahahaha ~ 
tak rimas tapi, mereka sayang dekat saya , si budak kecik yang comel . lalaalalala ~
saya tak kesah , mereka pak lang dan mak lang sayaaa . jadi saya kena lah kacau mereka . WAJIB !




Hari nie hari jadi Kembar along , alaaa , adik panggil mak long je lah ekk :)
Happy Birthday Mak Along ~ :)

saya adik :) heeeee


disebabkan post ituu secara rasmi saya adik yang comel .lalallaa

Orang orang yang saya sayangi dalam GBTT :) :
  • Siti Suhaili Sarif
  • Sis Atiq Salleh
  • Syazrina Kuya
  • Mat Yie
  • Encik Angah
  • Mawarku Wada
  • Nor Fatihah Yad'z
  • Amalina Athman
  • Tengku Nizam
  • Edie Tringy
  • Rien ROse
  • Myzatul Akma
  • Adish Shida