Saturday, July 14, 2012

Friendship is about sharing

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم


Hello kawan , rasa macam semalam baru kita jumpa rite ? Walhal kita dah kenal lama . Ya , sangat lama :) 
Saya terima , saya tak ada kehidupan yang indah . Saya tidak dapat menjadi seorang baik . Dan saya tak dapat jadi kawan yang baik untuk awak ...... tapi , awak kena tahu awak memang kawan yang baik untuk saya .

Semalam saya tengok gambar . yeahhh , gambar kita tahun lepas lepas dan lepas :D terusik hati , terusik juga lah perasaan saya . memikirkan saya bukan seorang kawan yang  baik . Saya minta maaf sebab masa awak perlukan saya , saya tak ada . tapi sekarang , saya ada . dan selalu akan ada ............. ye lah , macam qoute dekat twitter , kalau Dora ada Boo , Spongebob ada Patrick . Awak dengan saya lah kan ? 

kikikikiiii ~ betullah orang cakap sekali berkawan selamanya akan berkawan xD 






You'll be in my heart, no matter what they say. You'll be here in my heart, always. –Kala (Tarzan)

1 comment:

Azza Azman said...

adik azza pun baru abis PMR jugak...hehe. harap keputusan dia cemerlang..