Saturday, June 8, 2013

Benci Sayang Benci

Hii world

Saya 2 minggu lepas saya pi kursus kelab & persatuan peringkat kebangsaan which is im very happy and tak nyesal pergi dapat ilmu, dapat kawan from setiap negeri and mostly dapat ilmu la kott =p

Benci Sayang
Benci boleh bertukar jadi sayang
Sayang boleh bertukar jadi benci .

Saya pernah benci orang tapi lepas tu saya sayang mereka lebih dari orang orang yang saya sayang.
Kiranya benci tu kadang kadang perlu tapi benci tu takat benci benci sayang la jangn benci sampai "I SWEAR IF I SAW YOUR FACE AGAIN I KILL YOU MAN" kan taknak la benci macam tu .
Takat benci

"Eh taknak kawan dengan awak kbye" tu takpe la kan .

Sayang pun sayang kat kat pada pada dah la jangan la sayang sampai melalaikan . Sayang sampai kita dokleh nok buat keje kan,

Sayang berpada pada benci pun berpada pada

Ying yang x)

Okbyeeee

No comments: